Parkeringsforholdene på vores nye adresse:
Gladsaxevej 363
2860 Søborg

Der er indgang ved den røde prik. Benyt ALTID denne indgang – gå ikke via receptionen.
Det lilla område er Blaksets lokaler, der befinder sig i stueetagen.

I de grønne områder er der otte pladser med fælles handicapparkering for alle i bygningen. Parkerer man der, KRÆVER det et handicapskilt i forruden (parkerer man uden handicapskilt, vil bilen blive flyttet for bilejers regning!).

Det røde område er kun dedikeret til Blaksets kunder.

Det gule område er til fri afbenyttelse for alle kunder til ejendommen, så der må der også parkeres.

Området med rødt kryds over må man overhovedet ikke parkere i – hverken i dag- eller aftentimerne.
De øvrige pladser må gerne benyttes efter kl. 17.30.

Vi kan stadig parkere på vores pladser i kælderen under Harald Nyborg. Husk kun på de pladser, hvor der står Blakset!!!

Der vil fortsat skulle ligge en P-tilladelse i forruden – uanset hvilket af områderne du parkerer i.